lauantai 17. tammikuuta 2015

He haluaisivat olla niinkuin hän, hän tekee tyttöystävästäs pettäjän.

Heeelllou :D

Tiiäks sen tuntee ku oot iha 100% varma et joku tuijottaa sua? :''D Ehkä ahistavinta ikinä, varsinki jos sillee nopeet käännyt kattoo sun taakke ja joku oikeesti tuijjottaa sua :D joo no nää tän mun blogin ''haamulukijat'' saa mulla aikaa aika samanlaise tunnetilan :)) No ei! jos halluut stalkkeroida tätä nii siittävaa :D

Noh, mutta sweet sixteen! jee onnee mä :*<3 Mun pitäis alkaa soittelee lävistys aikaa ja tuollee nii saisin tän kielen lävistettyy ei minua ei kiinnosta sun mielipide asiasta Äitiki vaa sano et mieti vielä, mutta omapa on kieles ja isäpuoli sano et ei kärsi yhtää valittaa tai se ottaa sen pois :D Palasii alkaa onneksi loksahtelee paikallee muissaki asioissa :) nyt ku vaa sais tän koulun viel läpi kunnola :D Maaliskuus Tampereelle than good... :3 oon ollu Rovaniemel taas iha tarpeeks kaua :D Kattelee et ketä moikkaa siel sitte jne :) melkee kolme viikkoo siin aikaa :) Et tulkaas moikkailee mua taas töihi :D tai älkää.. en haluu järkyttää ketää :D

Kaikkiha tietää et kaikis kaveriporukois puhutaa paskaa seläntakana? Mut hei aloin kelaa et mitä vittua? Se tyyppi on sun kaveri. Jos se on sun mielestä käyttäytyny idioottimaisesti nii tottakai sä voit sanoo sille? :D koska oot kuitenki sen kaveri? :D en aina ymmärrä näit juttui, mut ihmiset on ääliöitä ja kaikki aattelee melkee aina vaa sitä et miten se joku asia vaikuttaa vaa itteensä :D ja siis ennenku mul tulla itkee nii myönnän et sorrun siihen itekki :D Ja sit mä sain askis kysymyksen, okei tää on menny kaikil joita toi tyyppi seuraa mut siis anyways.. ''Oletko ikinä ihastunut varattuun?'' mietin sitä asiaa tosi vähän aikaa, koska kyl mul oli siihen heti vastaus! :D Uskon et aika monelle on tullu vastaa tilanne et puhut jonku ihmisen kans ja sit te vaa puhutte ja puhutte ja puhutte, mut te ette puhu asioista jotka koskee seurustelua yms. Nii sit jossai vaihees ootte iha sekasi siit ihmisestä :''D ja sit jotenki ajaudut jonku instaa sen tyypin instan kautta tai iha mis vaa joudutte jonku proffaa ja sit siellä lukee et se tyyppi johon oot ihastunu on et se seurustelee :D Tai sit iha vaikka vaa tietäsit et se tyyppi seurustelee mut puhutte ja puhutte ja sit jossai vaihees tajuut et ei jumalauta mä oon ihastunu :D Ja kiva siin sitte koittaa kestää tilanteit ku se tyyppi on sen omanrakkaansa kanssa ja siin samalla koittaa tappaa omia tunteita :D tai sit se ei seurustele ku alatte puhuu ja sit et oo viel iha varma et tykkääks siit jne. ja sit ku oot varma et tykkäät siitä ku ootte puhunu viel lisää ja sit ku sää kerrot sille siitä nii se pudottaa sen pommin et se on alkanu seurusteleen c: tai sit se lisää jonnee jonku pusukuvan sen tyypin kans ja oot sit kauhee loukkaantunu et se ei voinu sanoo ja sit se teiä ystävyys menee siin samalla oikee huonol tuuril :D

mut pus pus :* oon kirjottanu taas iha tarpeeksi :) olkaa kunnolla ja tulkaa hei jutulle tai jtn :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti